“Prettig idee dat we nu alles op orde hebben”
Als je ergens nieuw bent, mag je jezelf voorstellen. Zo gaat het op school, op het werk en ook bij BOVAG. Drie nieuwe BOVAG-leden stellen zich daarom aan u voor. Ze leggen uit waarom ze lid zijn geworden, hoe ze het lidmaatschap uitdragen en wat ze van BOVAG verwachten.
Wat heeft u voor bedrijf en waarmee onderscheidt u zich?
“We doen de installatie, onderhoud en reparatie van elektrische apparatuur in campers. Van gebruikers tot gevers van energie: accu’s, verwarmingen, airco’s, koelkasten, verlichting en accessoires. Een specialist dus, maar wel een met een brede dienstverlening: we berekenen de accucapaciteit voor wildkampeerders, lossen storingen op in gasverwarmingen of installeren de volledige elektra in zelfbouwcampers. We doen alle merken campers, van nieuw tot oud.”
Waarom bent u lid geworden van BOVAG?
“Het BOVAG-keurmerk waarborgt de betrouwbaarheid en zekerheid die we klanten bieden. Dat geeft klanten vertrouwen, maar helpt ons bedrijf ook nog beter te worden. Om lid te worden moesten we voldoen aan een aantal criteria, die door BOVAG zijn gecheckt tijdens een schouwing. Daaruit kwamen nog verbeterpunten naar voren: we hadden nog geen RI&E en de klachtenafhandeling kon beter. We zijn daar direct mee aan de slag gegaan en hebben dat nu op orde. Dat vinden we een prettig idee.”
Hoe draagt u de BOVAG-waarden betrouwbaarheid en zekerheid uit?
“We doen wat we beloven. Sommige klanten vinden dat typisch Fries en komen om die reden van ver naar ons toe. En omdat we met zes man zijn, zien onze klanten dezelfde mensen. Dat geeft een vertrouwd gevoel.”
Wat verwacht u van BOVAG?
“Dat we terecht kunnen bij BOVAG met vragen waar we niet uitkomen of om te sparren. Kortgeleden kregen we de menukaart in de bus met producten en diensten. Die gaan we met belangstelling bestuderen.”
Naam lid: Friesland Camper Service
Ondernemers: Eildert Meeter en Trynke Brouwer
Plaats: Nieuweschoot
Lid sinds: 17 november 2022